سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد بک لینک ها برای تبادل لینک در دایرکتوری ها

تعداد بک لینک ها برای تبادل لینک در دایرکتوری ها


تعداد بک لینک ها برای تبادل لینک در دایرکتوری ها

حالا باید ببینیم ایراد از کجاست؟ در کل باید بگم سایت هایی مثل یاهو و سایت هایی که اطلاعات تعداد بک لینک را از اون می گیرند مثل بینگ و ام اس ان را بزارید کنار که اشتباهاتشون زیاده. حالا بریم سراع دوست گلم گوگل، ایشون کمترین تعداد ممکن را بعنوان تعداد بک لینک تبادل لینک میزنه. هیچ کس هم دلیلش را نمیدونه که چرا اینقدر کم میزنه ولی همه مطمئن هستند که دلیل اینکه بصورت کامل تعداد بک لینکای شناسایی شده را نمیزنه ماله اینکه نمیخواد راز الگوریتمش فاش بشه!

چون میدونه که اگه ما بفهمیم کدوم بک لینک ها باعث میشن سایت پیج رنک بگیره و کدوم ها باعث میشن که کلمه کلیدی در جستجوها بیاد بالا، دیگه اسپم دماری از روزگار جستجوگران محترم در بیاره که خدا ندونه! پس اگه میبینید در گوگل میرید جستجو می کنید و با عبارتی مثل link:.ir دنبال این میگردید که بک لینک هاتون چه قدره و همشون را نمیبینید، فکر نکنید که اونهایی که اینجا نیست بی ارزشن و البته اونهایی هم که نشون داده میشه باارزش! حالا یه سایت هم بهتون معرفی می کنم

که خیلی شیک تعداد تمام بک لینکهاتون تبادل لینک را میگه.به این ادرس برید http://2oo.ir/2547 اون بالا که نوشته Site Explorer آدرس سایتتون را بزنید.البته توجه کنید که با www و بدون www فرق داره! در ضمن حتما گزینه Use Historic Index را تیک کنید تا تمام بک لینک ها را شمارش کنه.