سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک اتوماتیک چیست و چه کاری میکند

تبادل لینک اتوماتیک چیست و چه کاری میکند 

تبادل لینک اتوماتیک چیست و چه کاری میکند


تبادل لینک سه طرفه نوعی تبادل لینک صورت گرفته میان سه سایت به جای دو سایت است.تبادل لینکی که امروز در بین وبمستران بسیار رایج است بیشتر از نوع تبادل لینک دو طرفه است.

اگرچه منافع زیادی برای تبادل لینک در سئو در نظر گرفته شده است ولی باید به این نکته توجه داشت که موتورهای جستجو فکر نخواهند کرد که این دسته لینکها طبیعی هستند.

در حالیکه دادن لینک به سایتهای دیگر به یکی از ویژگی های جدا نشدنی دنیای اینترنت تبدیل شده است و این فضای مجازی هم در واقع با میلیون ها لینک شکل گرفته است ، ایجاد شبکه های پویا و تبادل لینکهای بیش از اندازه می تواند سبب شود که سایتها به مزارع لینک تبدیل شوند.تبادل لینک سه طرفه در سایت زیر است که تجارت واطلاع رسانی است واز طریق ان با وبلاگ ماهیگیری با قلاب نیز می توانید تبادل لینک سه طفه نمایید


اگه بهتون بگم وقتی هم که میخوام بخوابم کلی فکر می کنم که چطوری میشه به وبمسترها در زمینه سئو به نحوی کمک کرد، شاید باورتون نشه!البته هیچ منتی هم سر دوستان نیست و همش از روی علاقه و وظیفست.توی این فکرها که می کردم، چون بک لینک را یک اکسیر برای بهینه سازی سایت میدونم، همش دنبال یک راه برای ایجاد بک لینک های مناسب و رایگان بودم. حسابی فکر کردم (البته تا اونجایی که مخ من می کشید)، کلی سیستم را زیر و رو کردم. خداییش اصل طرح را هم از همین سیستم 1000 بک لینک رایگان گرفتم. تبادل لینکچون دیدم خیلی از همین بک لینک های رایگان و یک دونه ای هم تو گوگل وبمستر ثبت شده!

گفتم بیام یک سایت راه اندازی کنم که همه بصورت رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی بیان و لینک خودشون را ثبت کنند. روی همه سیستم ها فکر کردم، از وردپرس محبوبم تا سیستم های ثبت لینک. تا به این نتیجه رسیدم که انجمن بهترین نتیجه را میده وبین انجمن سازها هم وی بی را انتخاب کردم.